مشاوره کسب و کار و برندینگ

در صورت نیاز با آرتینیت ارتباط برقرار کنید

انالیز کسب و کار

برندینگ چیست؟

یافتن تعریف برندینگ ظاهرا کار ساده‌ای است. اما وقتی در مسیر یافتن آن و برندینگ محصول قدم برداریم، متوجه پیچیدگی‌هایی می‌شویم. به ویژه اینکه نمی‌توان برندینگ و تاثیر مستقیم آن بر روی فروش را نادیده بگیریم. پس برای یافتن پاسخ، باید در میان واحدهای مختلف یک کسب و کار قدم زده و همه چیز را در نظر بگیریم.

برندینگ (branding) یک عمل بازاریابی است که به شکلی پویا به برند شما شکل می دهد. این یک تعریف پایه است، اما به جزئیات بیشتری هم نیاز دارد. این فرایند همان چیزی است که کسب و کار شما به آن نیاز دارد تا از میان تمام نام های دیگر سر بر آورده و توجه مشتری ایده‌آل شما را به خود جلب کند.

این همان چیزی است که خریداران اولین بار را به مشتریان دائمی و مخاطبان بی‌تفاوت را به تبلیغ کنندگان برندتان تبدیل می‌کند. برند عنصر جا مانده برای برجسته کردن، تاثیرگذاری و ارتقا سطح کسب و کار به مراحل بعدی است. به عبارت دیگر اگر می خواهید کسب و کارتان با موفقیت همراه باشد، باید به آن تن بدهید.

علاوه بر خدمت زیر، تیم آرتینیت ارائه دهنده خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیز می باشد. برای دریافت خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاور دیجیتال مارکتینگ کیست؟

 برند، دارایی ناملموس و ارزشمند سازمان است. این دارایی نه کالا است و نه دفتر و سازمان، ادراکی در ذهن جامعه هدف است. برند با ارزش در ذهن مشتریان به کسب و کار (و سازمان شما) هویت می‌دهد. برندینگ موفق باعث ماندگاری در ذهن مشتریان می‌شود. مشتریان جدید برند با ارزش را راحت‌تر می‌پذیرند. همچنین برندسازی موفق تقویت کننده و پشتیبان فعالیت بازاریابی است. در نهایت پرسنل و کارکنان کسب و کار شما هم، از کار کردن برای برند شما حس غرور خواهند داشت.

پس احتمالا الان می‌توانید مشاور دیجیتال مارکتینگ را بشناسید! بله، یک مشاور بازاریابی دیجیتال فرد متخصصی است که از کانال‌های بازاریابی آنلاین برای هدایت سازمان، برند و افزایش فروش استفاده می‌کند. مشاوران بازاریابی با توجه به نیاز سازمان خدمات متفاوتی ارائه می‌دهند. برخی فقط کمپین‌های بازاریابی خاصی را اداره می‌کنند و برخی دیگر از ابتدا تا انتها بر همه استراتژی‌های بازاریابی شرکت شما نظارت می‌کنند.

وظایف یک مشاور برندینگ

مشاوران برندینگ متخصصان بازاریابی هستند که در ایجاد استراتژی های برند تخصص دارند. درواقع مشاور برندینگ با شرکت ها در هر اندازه و حوزه ای کار میکنند تا به آنها کمک کنند هویتی واضح و قابل ارائه برای برندشان بسازند

  •  ایجاد و یا اصلاح پیام برند
  •  انجام تحقیقات بازار برای شناسایی فرصت های رشد
  •  همکاری با دیزاینرها برای طراحی لاین جدیدی از محصولات مطابق با ترندهای اخیر
  •  ارائه مشاوره به مشتریان در رابطه با استراتژی های بازاریابی برای بالا بردن آگاهی از برند و افزایش فروش
  •  شناسایی فرصت های خاص از طریق تحقیق بازار و تحلیل رقبا، طراحی بیزنس پلن و ارائه ایده به سرمایه گذاران
  •  توسعه استراتژی های بازاریابی برای برندهای خاص مثل طراحی شعار تبلیغاتی و تگ لاین، طراحی کمپین های بازاریابی
  •  هماهنگی تمام جنبه های برندسازی یک شرکت از جمله طراحی لوگو، برنامه ریزی برای کمپین تبلیغاتی، تصمیم گیری درمورد لحن برند برای متمایز کرد آنها از رقبا

مزایا ی استفاده از مشاوره کسب و کار

تا اینجا با برندیگ و میزان اهمیت مشاوره برندسازی و کسب و کار آشنا شده اید حال قصد داریم با برخی از مزایای برندسازی آشنا شویم:

  • برند‌های قوی، به کسب و کار شما اعتبار می­‌بخشند.
  • برند شما افزایش میزان اعتماد مشتریان را در پی دارد.
  • برند‌ها فرآیند‌های بازاریابی و فروش سازمان را به موفقیت می­‌رسانند.
  • برند شما آن چیزی است که باعث می­‌شود مشتریان، خودآگاه و یا ناخودآگاه از برند شما خرید کنند.
  • برند‌ها در داخل سازمانتان و بر روی کارمندان تاثیر مثبت خواهند گذاشت و باعث نوآوری و خلاقیت سازمانتان در رقابت بازار می­شوند.
  • برندسازی مناسب، موجب وفاداری مشتریان می­‌شود که در نتیجه در زمان‌های حساس باعث می­شود مشتریان در کنارتان باقی بمانند.

برای دریافت قیمت از سوی کارشناسان فرم زیر را پرکنید

‫0/5 ‫(0 نظر)
X